Mä olen tosi monessa asiassa vanhempana aika sietokykyinen: kestän leivonnan sotkut, muovailuvahan ja jopa taikahiekan. Mut en kestä majan rakentamista.…
Mä olen tosi monessa asiassa vanhempana aika sietokykyinen: kestän leivonnan sotkut, muovailuvahan ja jopa taikahiekan. Mut en kestä majan rakentamista.…