Minä muotoilen työkseni ensiluokkaisia asiakaskokemuksia. Ajattelin nyt vähän jakaa tätä ammattitaitoani teille ja kertoa, miten ensiluokkainen päiväkotikuvien tilausprosessi tehdään!
Tässä on palveluntarjoajan hienosti kuvitettu versio asiasta.
Plussaa: Hirmu yksinkertainen polku ja vaikuttaa tosi simppeliltä. Miinusta: pari pientä muuttujaa vielä puuttui.
Piirrän tässä nyt ilmaisena konsultointina yhden tälläisen asiakaspolun, joita me täällä töissämme usein piirrellään, tai kastömer jöörnin, niin kuin me sitä joskus hienosti kutsutaan. Sen tarkoituksena on eläytyä empaattisesti asiakkaasi elämään ja huomata, missä kohdin prosessia syntyy arvoa. Tässä kuvaus kuviteellisen Hannan, 32v, kahden lapsen äidin prosessista. Näissä prosesseissa parasta on se että ihan tosiaan visuaalisesti näkee missä kohden arvo syntyy! Täytyy kyllä sanoa, että Hanna se on varsinainen onnentyttö, tämä polku on kyllä kaunis ja ennenkaikkea liiketoiminnallisesti arvokas!