Mitäköhän on mietitty sen (mainos?)toimiston pöydän äärellä, jossa suunniteltiin tämä?
Kuvakaappaus päivän Hesarin bannerista. |
Tärkeintä olisi jotenkin korostaa sitä, että nyt olis niinku ihan tosi timanttisia tarjouksia.
Sellaisia, että niistä haluaisi kertoa kavereillekin.
Hyvä pointti. Sit olis kiva tuoda mukaan sellainen itsensä ylittäminen, että
täällä käynti ihan aidosti palkitsi.
Varmaan jotenkin pitäisi sitten kanssa sulkea pois ne sellaiset ennakkoluulot
että aleissa on kamalaa ja kaikki rynnii ja soijaa pukkaa?
No laitetaan urli siihen perään, netti auttaa aina.
Hei laitaanks naisten päivän kunniaks tähän tälläinen tanakka täti-ihminen?
Et se on tosi tyytyväinen itseensä kun on vihdoin löytänyt hyviä tarjouksia? Voisko se leipäteksti sitten viitata jotenkin vaikka maratoniin, tai urheilusuoritukseen…?
Ei jumalauta, mä keksin: ”voittajafiilis”. Sehän kattaa kaiken.
Laitetaanko sille sitte pari hikikarpaloo otsalle? Ja jenkkikset, pakko olla jenkkikset!
Parhautta.
Hyvä, kierot sääret ja pullea lantio, check.
Tulee kaikille hyvä mieli. Fonttia ja värejä ei jaksa miettiä, vedetään nyt tällä vaan.
…
Hei muistakaa sitte laittaa sinne jonnekin myös se -10%, kun ne nyt lähinnä niitä on ne tarjoukset.