Posts Written onhelmikuu 2012

Aloin kirjoittaa tätä osaksi edellisen postauksen ilonaiheita, mutta hitto kun venähti. Puolustuksena kerrottakoon, että olen oman gradun aikoihin ja myöhemmin…

Viimepäivien valitusmaratonin jälkeen takaisin sosiaalisesti hyväksytympään moodiin: pirteää, kevyttä ja iloista, olkaa hyvä! Seuraavassa pitäisi siis käyttää paljon sanaa ”Ihana”,…