Julkimainontaa hyvään tarkoitukseen

(Teksti sisältää yhteistyölinkkejä, merkitty *)

Etsiessäni eiliseen postaukseen linkkiä TradeDoublerin* mainosverkostosta, törmäsin yhteen vähän häiritsevään mainostajaryhmään: hyväntekeväisyysjärjestöt.

Älkää käsittäkö väärin, tosi hieno juttu, että hyväntekeväisyysjärjestöihin pyritään saamaan lisää lahjoittajia ja hyvää tekeviä. Samoin on hienoa, että siihen tarkoitukseen hyödynnetään kaikkia nykyaikaisia markkinointikeinoja ja -kanavia. You´ve got to spend money to make money, joten miksi ei maksaa komissiota sivustolle, joka välittää uusia lahjoituksia. 

Jotenkin silti tuntuisi hieman väärältä laittaa tänne linkki noihin järjestöihin ja sitten ottaa välistä se muutaman sentin komissio itselleni. Siispä ajattelin tehdä seuraavan ehdotuksen: laitan tähän nyt mainoskoodatut linkit WWF:lle* ja Unicef:lle*, ja tilitän kaikki teidän klikkaustenne tuomat roposet itsekin eteenpäin.

Palaan kertomaan teille vaikkapa parin viikon päästä, mikä lopullinen saldo oli, ja mihin rahat menivät. Laitan rahat varmaankin WWF:lle, sillä Unicefillä olen jo kuukausilahjoittajana (ja kas näin saatiin päivän sädekehäkiillotus ja siunaus kaikille muille epäkohdille elämäntavoissani!).

Näin pääsette samalla näkemään, kuinka huimista summista tässä blogimainonnassa on kyse.

Tämä ei todellakaan ole mikään Blogimutsit ruokkii:n veroinen kädenojennus, mutta ehkäpä me saamme yhdessä kuitenkin jotain hyvää aikaan. Eniten rahaa kerääntyy sillä, että klikkaatte linkkejä ja teette vielä sen jälkeen minkä tahansa suuruisen lahjoituksen netissä. Pelkällä klikkaamisellakin syntyy senttejä, joten nyt jos koskaan: ANNA PALAA!

Linkit vielä varmuudeksi uusintana:

KLIKKAA TÄSTÄ Unicef:lle*
JA TÄSTÄ WWF:lle*