Selaa katekorioitaElämää

Välillä ilmeisesti myös täällä Suomessakin. Ykkösen päiväkotiryhmän lapsukaiset oli kaikki ”hieman” linssiin viilatun näköisinä tänään ruokapöytänsä ääressä, jotku hikiset näkkärit…

Ykkönen on aloittanut päivähoidon. Tässä valeäidin synneistä suurin: kyllä, laitoin lapseni hoitoon vaikka itse haisen kotona tästä ikuisuuteen. Ratkaisu on…