Aloin kirjoittaa tätä osaksi edellisen postauksen ilonaiheita, mutta hitto kun venähti. Puolustuksena kerrottakoon, että olen oman gradun aikoihin ja myöhemmin…

Viimepäivien valitusmaratonin jälkeen takaisin sosiaalisesti hyväksytympään moodiin: pirteää, kevyttä ja iloista, olkaa hyvä! Seuraavassa pitäisi siis käyttää paljon sanaa ”Ihana”,…