Kaupallinen yhteistyö: Biodelly ja SBM Kipinä
Se taisi olla vuosi 2008 kun sain ensimmäisen oman konsultointiprojektini vedettäväkseni. Projektissa suunniteltiin suurelle vihreälle toimijalle melkein ensimmäistä verkkokauppaa. Verkkokauppa löysi minun ja ihanan asiakkaani käsissä liiketoimintasuunnitelman, valikoimapäätöksiä, logistisia haasteita (enemmän löydettiin haasteita kuin ratkaisuja vielä noina vuosina) ja selkeitä linjauksia. Kaupasta tuli hieno.
Vedin sittemmin läpi monta muutakin verkkokauppaprojektia, pääsemättä kuitenkaan koskaan itse aidosti yhtäkään pyörittämään.
Mutta nyt. Oi, nyt. Voitte kutsua minua verkkokauppiaaksi, tavallaan.
Olen saanut suuren kunnian olla mukana SBM Kipinän ensimmäisessä projektissa. SBM Kipinä on sijoitusyhtiö, joka yhdessä Suomen Blogimedian kanssa satsaa alkuvaiheen yrityksiin hyödyntämällä markkinointiosaamistaan. Tahtoo sanoa, meitä bloggaajia. Sekä SBM Kipinä että mukana olevat bloggaajat (lisäkseni Salamatkustaja-Satu, Mamma Rimpuilee-Laura ja Asikaine eli Asikaisen Maiju) saamme siis työstämme rahan sijasta omistusta yhteistyön kohteena olevasta yhtiöstä.
Nyt käynnistyneessä ensimmäisessä hankkeessa se yhtiö on Biodelly, Tanja Kipinoisen perustama upea luonnonkosmetiikkaan keskittynyt verkkokauppa ja kivijalkamyymälä (Turussa). Seuraavat vuodet meidän upea Biodelly-tiimimme kehittää, väkertää, markkinoi ja pähkii tästä kuulkaa Suomen maailman parhaan kosmetiikkaverkkokaupan. Emme aio voittaa kilpailua vain luonnonkosmetiikan saralla, vaan teemme tästä niin hyvä kaupan, ettet enää ikinä tarvitse muuta. Syöt vaikka niitä rasvoja saakeli mutta muualle et mene!
Hypin itse tasajalkaa innosta tämän keissin kanssa, niin monella tavalla tämä minulle sopii. Tämä ensinnäkin liippaa lähelle päivätöitäni, sekä niitä menneitä että nykyisiä. Toisekseen, uskon Tanjaan ja fanitan sitä intohimoa, nälkää ja toisaalta nöyryyttä jolla Tanja on tähän kanssamme lähtenyt. Kolmanneksi, olen asiakkaan täydellinen koe-eläin (eh) Biodellylle: todella onneton kosmetiikan käyttäjä ja ostaja, jota pitää vähän auttaa. Jos minut saadaan tyytyväiseksi, kaikki saadaan! Lopuksi, viime vuodet olen vetänyt apteekin Ceridalilla kun mikään muu ei sovi, ja olen miettinyt pitäisikö kokeilla luonnonkosmetiikkaa.
Sitä kokeilemista on nyt sitten luvassa oikein olan takaa, ja jos siellä joku muukin on luonnonkosmetiikkaneitsyt, hypätkää kyytiin! Testailen parhaillani tuotteita ja laitan aina uusista kokemuksia Instaan ja toki tännekin. Voi tytöt miten upeaa meikkishittiä onkaan tulossa, ette tule uskomaan onneanne. Kohta me kaikki opimme mitä luonnonkosmetiikka tarkoittaa, kuinka puhdistusmaitoa käytetään, haisevatko kaikki tuotteet taikinalle ja tuleeko meistä vahingossa pähkinähippejä.
Minä vedän nyt siis vanhan kunnon verkkokauppakonsulttihatun päähäni ja alan pähkäillä, miten tästä hyvästä verkkokaupasta tehdään entistä parempi. Perusasiat on jo kunnossa: Kauppa on kaunis ja helppo käyttää, valikoima on laaja ja hintapisteitä on monenlaisia.
Millä tästä sitten tehdään paras? Tuotteista se ei ainakaan jää kiinni.
Biodellystä löytyy riittävän iso (mutta ei ahdistavan suuri) valikoima vain parhaiksi todettuja tuotteita, koska kaikki menee Tanjan ääritarkan syynin kautta myyntiin. Tanja ei myy mitään, mihin ei itse usko ja on kerran jopa ottanut erittäin suositun tuotemerkin pois myynnistä koska hänen mielestään se oli aivan liian kallista laatuunsa nähden. Siis miettikää, ihmiset kyllä rakastivat sarjaa ja sitä ostettiin paljon. Silti kauppias lopetti sen myymisen kun ei pystynyt itse seisomaan tuotteen takana. Tämä on sitä kuuluisaa selkärankaa mikä monelta puuttuu.
Tanjan tarkan mutta humoristisen otteen näkee joka paikassa Biodellyssä viimeistellyistä kuvista hauskasti kirjoitettuihin tuotekuvauksiin ja uutiskirjeisiin, joihin kuulemma aina livahtaa vähintään yksi kirjoitusvirhe. Haastan sinut etsimään sen!
Haastan sinut etsimään paljon muutakin. Kehityskohteita, valikoimatoiveita ja parannusideoita. Kiitoksena auttamisesta saatat saada muhevan lahjakortin, sillä hei me arvotaan, taas!
(EDIT: arvonta suoritettu ja voittaja valittu)
Osallistut arvontaan klikkaamalla Biodellyyn tutustumiskäynnille ja kertomalla kommenteissa, mitä toivoisit vielä, jotta kaupasta tulisi sinulle se yksi ja oikea kosmetiikan ostopaikka. Saat toki myös kertoa senkin jos Biodelly on jo nyt täydellinen. Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan 100€ lahjakortti Biodellyyn, arvonta suoritetaan sunnuntaina 29.10. klo 21.

Kauppiasta naurattaa: tiimi on tikissä!
Jotta tehtävästä tulisi vielä hieman maukkaampi, vinkkaan että sekä Salamatkustajan että Asikaisen puolelta löytyy -15% alekoodit Biodellyyn. Niillä kandee ostaa vaikka tämä Naturativin puhdistusmaito, joka on ollut todella hyvä. Tehokas ja hellä, käteväkin. Läästin tätä suoraan vain naamaan ilman vanulappuja, hieron meikit pois ja pesen. Valmis!
Kuvat 2,4,6 (c) Riikka Lilja
lokakuu 24, 2017
Ainoa verkkokauppa, josta enää nukuisin tilaan, pääasiassa Lily Loloa 🙂
lokakuu 24, 2017
Ilmaiset toimituskulut! Sitten olisi täydellinen 🙂
lokakuu 24, 2017
Moikka! Toivoisin ilmaisia tuotenäytteitä kaupan tuotteista. Uskaltaisi sitten ostaa tuotteita oikeassa koossa, kun tietää että tuote sopii itselleni. Toki ilmaiset postikulut pieniinkin tilauksiin (edes joskus) ja alennuskoodit ovat hirmu kivoja! Nämä on ne, mitä kehitettävää keksisin. Muuten onkin hyvä nettikauppa! 🙂
lokakuu 25, 2017
Pakko huudella täältä sivusta 😀 Koska mietin itse ihan samaa näistä näytteistä!
Sitten huomasin, että Biodellyn verkkokaupalla on testeripalvelu, mutta tällä hetkellä se siis tosiaan koskee vain meikkipohjia: https://www.biodelly.fi/meikkivoiteet/1472-testeripalvelu.html
PS. Hanne, en osallistu arvontaan 😉
lokakuu 24, 2017
Ilmaiset toimituskulut ja minikokoiset tuotenäytteet olisivat valtavan iso porkkana!
lokakuu 24, 2017
Hyvältähän tämä kuulostaa!
lokakuu 24, 2017
Valikoimaa olisi hyvä olla enemmän, koska verkkokauppa. Nyt tulee vähän semmoinen olo, että ota tai jätä, jos kallis merkki on liian kallis ja edukkaampi ei kiinnosta.
Ja vaikea toive, mutta ennestään tuntemattoman värikosmetiikan ostaminen netistä on vaikeaa, jos värit tuotekuvissa ovat vähän sinne päin. Juuri viikko pari sitten pohdin poskipunan ostamista Biodellystä, mutta en uskaltanut, vaan menin Ruohonjuureen. Benecosin Sassy Salmon osoittautui ihan hyväksi, mutta sivuilla se näytti oranssimmalta kuin onkaan. Ehkä jatkossa voisin klikkailla sen itselleni Biodellystä 🙂
lokakuu 24, 2017
Vaikuttaa todella loistavalta.
lokakuu 24, 2017
Kuten edelliset, toimitusmaksu vähän tökkii.
Lisäksi olin huomaa huomaavinani, että välillä tuotetta klikkaamalla aukesi uusi sivu, jossa kaikki tuotteen tiedot ja välillä kelluva ikkuna, jossa vain osa tiedoista. Ja mielestäni en edes sitä esikatselu-valintaa koskaan törmännyt. Käyttiksenä Android ja ihan varma en ole, että menikö homma noin, jossain vaiheessa vaan huomasin, että aiemmin tuli suppeampana tietoja.
lokakuu 24, 2017
Ilmaiset toimitusmaksut ainakin joskus kamppanjan ajan ja lisää aleja, esim. vrk:n ajan koko valikoima -20% tai joku sarja alessa. Näin saataisiin näkyvyyttä ja uusia asiakkaita.
lokakuu 25, 2017
Itse on ole tutustunut enkä etäisyyden takia voi ryhtyä asiakkaaksi. Sisaren tyttäreni on ihastunut ja lahjakortti olisi varmasti ihana asia hänelle.
lokakuu 25, 2017
Juust hyvä jee! Testerin avulla löysin ihan loistavan meikkivoiteen, en olisi sitä koskaan muuten tilannut.
lokakuu 25, 2017
Biodelly on ehdottomasti paras suomalainen luonnonkosmetiikan verkkokauppa, johon olen törmännyt!
Erityisesti pienten ostosten ja yksittäisten tuotteiden toimitusmaksuihin kaipaisin jotakin muutosta. Monesti yksittäisen loppuneen tuotteen käy nappaamassa kivijalkaliikkeistä, kun ei halua maksaa pelkästään yhdestä tuotteesta postimaksua. Myös tilausten yhteydessä tulevat testerit olisi kivoja, sillä niiden avulla voi löytää uusia tuotteita vakiokäyttöön.
lokakuu 25, 2017
Minulle on ongelmallista keksiä mikä mun iholle sopivaa tuotta käyttäisin. Olisi hyvä jos sivustolla olisi 1 sivu lisää missä lukisi eri ihotyypit ja miten ne ihotyypit tunnistaa. Itse en tiedä käyttäiskö rasvoittuvalle, herkälle vai kuivalle iholle tuotteita. Kasvojeni iho on todella pintakuiva mutta päivän mittaan se rasvoittuu ja finnejä puskee. Olisi helpompi shoppailla oikeat tuotteet.
Olen vasta löytänyt biodellyn ja tutustunut hieman mineraalimeikkeihin ja ihastunut! Tahdon tämän alkuhuuman ja ihastuksen kestävän. 🙂 Tällä hetkellä käytän Lili lolon mineraalipohjustuspuuteria ja flown ruusunmarja ihonhoitoöljyä. Lili lolo ollut niin hellää että kasvot rauhoittuneet kun ei tunge kemikaalista pakkelikerrosta tukkimaan ihohuokosia.
lokakuu 25, 2017
Ryöstän ideoita röyhkeästi verkkokaupoista joita käytän:
1)Postikulut ilmaiset kaikkiin tilauksiin vaikka jollain kampanjalla. Muuten toi 50€ raja on ihan hyvä, itse tilaan kerralla aina isomman satsin niin summ kyllä ylittyy.
2) Voisi olla joku päivätarjous, kuten house of organicilla on. Eli heillä on aina keskiviikkoisin joku tuote todella hyvällä tarjouksella.
3)Tuotenäytteet tilauksen mukana olisi kiva lisä ja olen itseasiassa löytänyt uusi suosikkeja kokeilemalla minitestereitä.
4) Voisiko kehittää kuukausittain ilmestyvän biodelly-boksin?
5) Joulukalenteri! Twistbe-nettikaupallakin on ja tilasin sellaisen.
6) Kauppias voisi koota ihonhoidosta erilaisia settejä eri ihotyypeille. Setti sisältää vaikka 4-5 perus ihonhoitotuotetta ja olisi settinä vähän halvempi kuin erikseen tilattuna.
7) Setit eri hiustyypeille eli 2-3 tuotetta saman periaatteen mukaan kuin kohdassa 6.
lokakuu 25, 2017
Jatkan vielä kun pyörittelin asiaa muutaman tunnin mielessäni. Kanta-asiakas systeemi voisi ehkä olla toisenlainen. Nythän siinä kerrytetään pisteitä jotka sitten voi muuttaa euroiksi. Ymmärrän, että tällä haetaan jatkuvuutta ja että asiakas tilaa jatkossakin biodellyltä. Voisiko kanta-asiakkuus olla sellaista, mikä myös hyödyttää samantien. Että olisi alennuksia/ysmyjä pelkästään kantiksille. Tai että kun saavuttaa tietyn ”tason” on ostot aina postikuluttomia tms.
lokakuu 25, 2017
Testerit mukaan tilauksiin (ainakin yhden kilpailijan paketeissa niitä tulee aina) ja toimitusmaksurajaa voisi ainakin alentaa, jos ei kokonaan poistaa. Meikeistä voisi olla esimerkkikuvia, siis kuvia meikatuista kasvoista ja tuotetiedot alle. Tunnustan olevani hankala huulipunatapaus, eli arvostaisin todella, jos sivulla olisi kasvokuvia, joista näkisi punan käytössä. Meikeistä voisi olla jopa videotutoriaaleja (tai linkkejä blogeihin, joissa Biodellyn sponssaamilla meikeillä olisi tehty sellaisia). Kiva, että se omille sivuille kirjautuminen on nyt heti siellä sivun ylälaidassa, muistaakseni sitä piti joskus etsiskellä alareunasta käsin.
Ostan melkein kaiken kosmetiikan nykyisin suomalaisista, luonnonkosmetiikkaa myyvistä verkkokaupoista, eli tervehdin alekoodeja ilolla! Tosin jos jotain tarvitsen, ostan, vaikka ale ei olisikaan meneillään. Huippua, että tämä jengi on lähtenyt Biodellyyn mukaan ja ihan parasta, että joukossa taitaa olla niitäkin, jotka ei ole kaikkitietäviä kosmetiikan käyttäjiä. Tunsin olevani jopa semi-pro, kun pohdiskelit Köpiksessä sitä LilyLolon meikkipohjan sulkemismekanismia 😀
lokakuu 26, 2017
Hanna onnea, arpa osui kohdallesi! 🙂
lokakuu 27, 2017
Niin parasta, ihanaa! Kiitos kiitos kiitos!
lokakuu 25, 2017
Sivut vaikuttivat toimivilta ja tuotevalikoima melko laajalta.
Ilmaiset toimituskulut erilaisten tarjouskampanjoiden aikana houkuttelevat ainakin minua asiakkaaksi. Uusi ihastukseni tuotemerkeissä on hiustuotesarja Davines, jonka hoitoainetta pääsin ystävältäni testaamaan. Tuon merkin saaminen myös Biodellyn valikoimiin olisi hienoa!
lokakuu 25, 2017
Ostan melkein kaiken kosmetiikan Biodellystä. Hyväksi todettu, mutta toimituskulut voisi toisiaan poistaa.
Verkkokaupan back-toiminnossa olisi parantamisen varaa.
lokakuu 25, 2017
Täällä periferiassa missä asun, ei ole mahdollisuuksia henk.koht päästä tutustumaan monipuolisesti luonnonkosmetiikan tuotteisiin. Liikkeitä ei yksinkertaisesti ole, siksi Biodelly on ykkönen valikoimansa ja hyvän palvelunsa puolesta ? Alkuaikoina Biodellyn asiakkaaksi houkutteli ilmaiset postikulut, ne olisivat nytkin kivat, ehkä vähän useammin yksittäisinä päivinä? Ja voi kun olisi ihanaa jos Biodelly voisi joskus popuppauttua, semmoisilla ”ei niin perinteisillä isoilla paikkakunnilla” ?
lokakuu 25, 2017
Olen ollut muutaman kerran tilaamassa Biodellysta, mutta muistaakseni jokaisella kerralla on ollut joku tuote jota ei ole saanut niin olen sitten ostanut kaiken kerralla samasta paikasta muualta. Mutta sen verran mielenkiintoinen kauppa että seuraavan tilaisuuden tullen toivoisin että saisin kaiken tarvitsemani sieltä 🙂
lokakuu 25, 2017
Couperosa-ihoisena tervehdin ilolla valmista kategoriaa, josta löydän iholleni parhaiten sopivat ja sitä rauhoittavat tuotteet. On hankalaa löytää uusia tuotteita pelkästään selaamalla valikoimaa.
lokakuu 25, 2017
Postikulut kannattaisi poistaa tai alarajaksi laittaa vaikka 20 euroa. Usein joku tuote, jonka haluaisi ostaa Biodellystä, jää tilaamatta ja tulee hankittua muualta kun ei viitsi maksaa postikuluja tai ostaa niin isolla summalla että ne täyttyisivät. Lily Lolo valiloimasta plussaa ja toivottavasti se säilyy 🙂
lokakuu 25, 2017
Ilmainen toimitus kaikille tilauksille olisi tosi ihana juttu! Ja tuotevalikoiman kehittämisessä plussaa olisi suomalaiseen luonnonkosmetiikkaan panostaminen, sillä suomalaista aina mielellään suosisi 🙂
lokakuu 25, 2017
Itse Turussa asuvana noudan kaikki tilaukseni myymälästä, niin henkilökohtaisesti en koe toimituskuluja ongelmaksi, mutta ymmärrän ehdottomasti sen kauempana asuville ongelmalliseksi ja näin ollen ilmaiset toimitukset X€ tilauksille olisi varmasti iso juttu.
Tykkään myös paljon siitä, että tilauksen mukana tulee aina jokin tuotenäyte (ja jotain tiettyä tuotenäytettä voi pyytää tilauksen mukaan, ihan huippua!)
Mitä itse henkilökohtaisesti toivoisin, olisi swatchit huulipunista, poskipunista ja luomiväreistä, ehkä mahdollisesti rajauskynistäkin. Se helpottaisi valintaa jonkin verran jos ei ole mahdollisuutta käydä livenä vertailemassa ja testaamassa tai netistä ei löydy valmistajalta tai blogeista.
Biodellyn testeripalvelu kattaakin kätevästi meikkipohjien testaukset. 🙂
lokakuu 25, 2017
Osio, jossa olisi teidän bloggaajien testaamat tuotteet ja jota ne voisi klikata suoraan omaan ostoskoriin. Toki myös pienet näytekappaleet olisi hyviä ?
lokakuu 25, 2017
Mulla on kaksi lemppari luonnonkosmetiikan nettikauppaa ja toinen niistä on ehdottomasti Biodelly! Kaipaisin parannusta tuotekuviin, meikeistä swatchit ois ihan huippua! Lisäksi jotain kantistarjouksia ois kiva saada niin tulis ehkä tilattua useammin kuin kahdesti vuodessa.
lokakuu 25, 2017
Vaikuttaa jo nyt oikein hyvältä! Tietysti ilmaiset toimituskulut olisivat hyvä plussa! 🙂
lokakuu 25, 2017
Biodelly _on_ paras! Noin 15 vuotta sitten, kun siirryin lopullisesti käyttämään pelkästään luonnonkosmetiikkaa ei kotimaisia verkkokauppoja juuri ollut mistä luonnonkosmetiikkaa olisi saanut. Kun Biodelly sitten aloitti, siirryin pääosin sinne asiakkaaksi. Toki ostan joskus muualtakin, mutta jos hintaero ulkomaisen verkkokaupan hyväksi on pieni, tilaan mielummin Biodellystä. Siellä on ajantasalla olevat saatavuustiedot, nopea toimitus ja hyvä asiakaspalvelu.
lokakuu 25, 2017
Niin ja valikoimasta vielä: Biodellyssä on laaja kirjo hyvästä ja halvasta aina kallimpaan luksukseen. Osassa luonnonkosmetiikan verkkokauppoja valikoima alkaa keskihintaisesta (kalliimmasta päästä keskihintaisia), hyvää ja halpaa ei valikoimissa ole lainkaan.
lokakuu 25, 2017
Ilmainen toimitus olisi todella ihana!
lokakuu 25, 2017
Hyvä kauppa ja valikoima. Kilpailukykyiset hinnat, mahtavaa että niitä on jopa alennettu. Postikuluttomuus olis ihan ässää, pienikin alekoodi ilahduttaa myös aina. Ja kantissysteemi on joo toisaalta kiva, toisaalta sekava ja kankea.
lokakuu 25, 2017
Ilmaiset toimituskulut olisivat kyllä ihan loistavat ja miksipä ei tuotenäytteitä mukaan.
lokakuu 25, 2017
Ilmaiset toimituskulut tai vaikka yli 20 euron ostoksista, jonkinlainen ”leimakorttisysteemi” eli tietystä käytetystä rahamäärästä saa leiman ja vaikka kymmenestä leimasta alennuksen, mahdollisuus tehdä itselle jotain muistilistoja omista lempparituotteista. Meikkikuvat olisi aina plussaa, että näkisi sävyjä iholla.
lokakuu 25, 2017
Minä en kyllä keksi mitään parannettavaa. Tietenkin olishan se kiva jos ei olisi postimaksuja, mutta ymmärrän kyllä jos se ei ole mahdollista.
Tuotenäytteitäkin on tullut joka kerta.
Mulle siis täydellisyyttä hipova verkkokauppa 🙂
lokakuu 25, 2017
Moi! Olisiko hyvä olla joku oma profiili, jonne tallentaa tiedot esim omasta ihotyypistä, kiinnostuksen kohteista ja suosikeista ja saada niille kohdennettua suoraa? Ja resurssien mukaan jo chat- palvelu, kosta saada tukea IRL.
lokakuu 25, 2017
Pienet testerit olisivat kivoja, koska isoja satseja ei raaski tilata jos ei ole varma tuotteen soveltuvuudesta itselle.
lokakuu 25, 2017
Näin turkulaisen näkövinkkelistä Biodelly on jo aikas täydellinen paketti.:) Tuotteet saa haettua myymälästä ilman toimituskuluja ja vaikka itse kauppa onkin niin ihana, että siellä voisi kuluttaa koko päivän, niin on silti kätevää tutustua kiinnostaviin tuotteisiin jo ennalta verkkokaupassa haahuillen (ettei ihan lähde lapasesta kun itse myymälään asti pääsee). Tykkään verkkosivuilla etenkin kattavista tuotetiedoista ja muiden käyttäjien kommenteista.
lokakuu 25, 2017
Lähes täydellinen putiikki. Lisäisin vielä muutaman tuotemerkin valikoimaan.
Myös sieltä edullisemmalta puolelta.
lokakuu 26, 2017
Hyvinhän siellä jo on kaikkea. Itse kaipailisin lisäksi hoitoainepalaa ja hevoskastanjansiemenuutetta sisältävää jalkavoidetta.
lokakuu 26, 2017
Näyttää herkulliselta:) Itse arvostan osaavaa suositteluhenkilökuntaa! Itse ei aina ole aivan varma mikä auttaisi tai sopisi…
tottakai ilmaiset postarit tai huippuale piristää päivää kummasti!
lokakuu 26, 2017
Ihan uusi tuttavuus mulle (maalaisjuntille), mutta oikein näpsäkkäästi käytettäviltä sivut vaikutti. Ilmaiset toimituskulut toki motivoisi kokeilemaan tuotteita, varsinkin kun tuotemerkit on kaikki itselle tuntemattomia. Esittelytekstit oli ihan mielenkiintoisia, Whamisa merkin teksti ehkä vähän liian vaikeaselkoinen (esim sana fermetointi toistui usein, mitä se tarkoittaa?) ja sellainen ostosteeveemäinen ”tämä mahtava tuote tekee sinusta uuden” teksti olisi voinut olla tiivistetympikin, mutta mielenkiinnon kyllä herätti!
lokakuu 26, 2017
Näin isänpäivän lahjaostosten kynnyksellä tulee mieleen, että miesten tuotevalikoima ei ole järin suuri, vaikka se oma miehille-osio löytyykin kasvotuotteista.
lokakuu 26, 2017
Kuten niin monella muullakin; näytteet auttaisivat kosmetiikan ostossa. Ja houkuttelevat tarjoukset on aina hyvä ansa? ja pienet postikulut!
lokakuu 27, 2017
Maksuvaihtoehdoksi myös Siirto! Paljon ratkaisee toimitusaika, eli mitä nopeammin tuotteet on asiakkaalla sen parempi 🙂
lokakuu 27, 2017
Itse kaipaisin chattiä, että voisi kysyä neuvoa samalla kun tutkii vaihtoehtoja.
lokakuu 29, 2017
Ilmaiset toimituskulut, alennuskoodeja ja nopea toimitusaika 🙂
lokakuu 29, 2017
Ilmaisille postikuluille ääni täältäkin! Haku inci-luettelon perusteella voisi olla kätevä, etenkin sellainen, jossa voisi määrittää mitä ainetta tuotteessa ei saisi olla.
lokakuu 29, 2017
Ilmaiset postikulut! Itse teen paljon hintavertailua ennen tilaamista, ja postikulut ovat yleensä silloin ratkaiseva tekijä 🙂